[easy-pricing-table id=”740″]
Što sve ulazi u održavanje:
- preventivno održavanje (pregled stanja sustava radi minimiziranja kvara IT opreme)
- održavanje Microsoft klijentskih (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8) operativnih sustava
- održavanje, instalacija i konfiguiranje klijentskih računala, monitora te mrežne opreme (switch, router)
- održavanje i instaliranje specijaliziranog softvera (npr., knjigovodstveni softveri)
nadogradnja service packovima, mjesečne softverske nadogradnje… - podrška u bankarskom sustavu (instaliranje bankarskih USB stikova, tokena, jave, podešavanje IE-a, konfiguracija sustava za e-poreznu i slično)
- instalacija i konfiguracija printera
- instalacija i ugradnja hardvera, njihova instalacija i konfiguiranje
- sigurnosna održavanja (antivirus, antispyware, firewall, security update)
- savjetovanje za novi hardver ili druga rješenja koja omogućuju kvalitetniji rad cjelokupnog IT sustava
- backup podataka
nabava IT opreme po povlaštenim cijenama - neograničenu terensku intervenciju
- neograničenu telefonsku podršku
neograničenu udaljenu podršku (kontrolu) - podrška 0 – 24h, 7 dana u tjednu
Što sve ne ulazi u održavanje:
- rezervni hardverski dijelovi ili kupnja nove IT opreme o naš trošak
- kupnja softvera o naš trošak
- hardverska dijagnostika printera, UPS uređaja, monitora i računala (cijena popravka ovisno o trošku rezervnih dijelova)
Bez paušalnog održavanja
Za one koji ne žele paušalno IT održavanje, a ipak žele koristiti naše usluge vrijede slijedeće cijene odnosno minimalne obračunske jedinice:
- servis računala i periferija – 120,00kn po satu (minimalna obračunska jedinica 1 sat)
- spajanje na računalo putem udaljene podrške – 30,00kn za ½ sata (obračunska jedinica ½ sata)
- terenske intervencije po pozivu – 180,00kn po satu (minimalna obračunska jedinica 1 sat)
NAPOMENE:
- održavanje IT sustava vrijedi za područje grada Zagreba. Za ostale lokacije nas je potrebno kontaktirati
- navedene cijene ne uključuju PDV