Sa dugogodišnjim iskustvom servisiramo sve vrste pisača (laserski, multifukcijski, tinti, matrični, POS uređaji, telefaks uređaji…), a neki od proizvođača čije uređaje servisiramo su:
Printeri su elektronski uređaji koji zahtjevaju redovne (preventivne) servise poslije određenog broja ispisanih kopija. Preventivnim servisima se pravovremeno uočavaju i zamenjuju dotrajali dijelovi štampača, čime se produžuje radni vijek printera. Isto tako, preventivnim servisima kontinuirano se održava visoka kvaliteta otiska i pravilno funkcioniranje printera.
Provodi se kompletno čišćenje štampača u koje spada:
– odstranjivanje svih nečistoća koje se pojave u printeru
– čišćenje vitalnih dijelova i sklopova
– čišćenje senzora
– podešavanje “step” hoda kao i ostalih radnih parametara
– održavanje gumenih i zupčastih prijenosnih mehanizama teflonskog i silikonskog valjka
– zamjena kontrolera
– zamjena glava štampača
Servis laserskih pisača
Vrlo je važno da su klimatski uvjeti stabilni u prostorijama u kojima se nalaze laserski pisači, jer taj parametar izravno utječe na rad istog. Tu treba posebno naglasiti izbjegavanje naglih temperaturnih promjena.
Sustav servisiranja i održavanja laserskih pisača ovisi od želje korisnika koliko pouzdan uređaj želi imati.
Po pitanju održavanja laserskih pisača u praksi se iskristaliziralo par profila korisnika:
Redovito održavanje
Ovaj oblik servisiranja pisača je najbolji i odlika je korisnika koji na dnevnoj razini ovise od velike količine tiskanog materijala. Najbolji primjeri su: državne ustanove, velika Pravne osobe koje se bave proizvodnjom i trgovinom, banke…
Takve institucije si ne mogu dozvoliti zastoj u radu koji bi im prouzročio kvar na pisaču. Zato se ovakve pravne osobe uvijek odlučuju na redovito održavanje štampača.
Povremeno održavanje
Za ovu opciju se odlučuju uglavnom pravne osobe i fizičke osobe koje žele da im pisači dugo i kvalitetno rade. Povremeno (bar jednom godišnje) čišćenje je “lijek” koji čini da vaš printer radi lijepo, dugo i kvalitetno.
Servisiranje po potrebi
Za ovu opciju se odlučuju uglavnom korisnici koji imaju manji opseg ispisa. U ovu skupinu spadaju uglavnom oni kojih ima najviše kod nas i koji razmišljaju po sistemu: “Neka mi printer traje što je duže moguće bez ikakvog dodatnog održavanja”. Vjerovali ili ne, kod nekih modela pisača i ovaj slogan ima smisla.
Servisiranje pri ozbiljnijim kvarovima
U ovu skupinu korisnika spadaju oni koji čekaju ozbiljniji kvar jer ne žele ili jednostavno ne razmišljaju o servisu pisača… Uglavnom žele da se uređaj popravi u kratkom roku bez obzira na cijenu usluge jer nisu skloni promjenama.
Servis matričnih / igličnih printera
Matrične/iglične printere otpisuju kao “proizvod prošlog stoljeća” već desetak godina, ali situacija u praksi je drugačija i oni još uvek imaju svoju primjenu.
Knjigovođe, mjenjačnice, kladionice, agencije za registraciju vozila, špedicije i još mnogi drugi vrlo aktivno upotrebljavaju matrične printere. Novi uređaji ovog tipa i dan danas koštaju kao bolji laserski printer.
Suština servisa i održavanja ovih uređaja je redovno čišćenje i onda se njihov vijek produljuje maksimalno! Podmazivanje je glavni problem matričnih pisača, zbog količine otpada od papira i prašine koju sakupljaju (jer su zbog načina ispisa su uglavnom otvoreni).
Velike greške korisnika u radu su:
Podmazivanje sa neadekvatnim sredstvima, koja dovode do velikih kvarova.
Čekanje da dođe do velikog kvara zbog prljavština i nečistoća.